ﺍُﻟَـــــــﻮﯾَﺖ ﻫﺎ ...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
•*♥*• دلنــوشـــته هـای دلــــــنشـین •*♥*•
AsheGhaNe haye Man





ﻫﯿـــــــﭻ ﻓــــــَﺮﺩﯼ ﺳَﺮَﺵ ﺷُﻠــــــــــﻮﻍ ﻧﯿﺴﺘــــــ


ﻫَﻤــــــِﻪ ﭼﯿــــــﺰ ﺑﺴﺘِﮕــــــﯽ ﺑــﻪ

 

" ﺍُﻟَـــــــﻮﯾَﺖ ﻫﺎﯾَــــــﺶ "

 

ﺩﺍﺭﺩ ...


ﺷﺎﯾَــــــﺪ ﺩﺭ ﺍُﻭﻟَﻮﯾــــــﺖــــــــ ﺍﻭّﻟــــــﺶ ﻧﯿﺴﺘــــــﯽ ﮐــــﻪ ﺑﺎ


ﺑﻬﺎﻧـــــﻬـ ﻣﺸﻐـــــﻮﻟﯽ ﻫـــﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔـــــﯽ


ﺑﻬــــﺘــــــ ﻗـــــــﻮﻟﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻣـــــــﺎﻥ ﺩﯾﮕــــــــﺮﯼ مــــی ــﺪﻫﺪ

 




 



نظرات شما عزیزان:

ساعت21:26---5 خرداد 1392
سلام الوی جان بازم اومدم مطالبت همیشه برام جذاب وقشنگه برات بهترین های بدون حسرت رو آرزو میکنم ... سلام آنجل جان ممنونم که یادی از ما میکنی! خوشحال شدم که مثل همیشه دوست خوبی برای من بودی و هستی هیچ وقت محبّت های تو رو فراموش نمی کنم ...

ستایش
ساعت1:48---5 خرداد 1392



_______________________________________$$
_____________________________________$$$$$$$
___________________________________$$$$$$$$$
___________________________________$$$___$
___________________________$$$____$$$$
_________________________$$$$$$$__$$$$$$$$$$$
_______________________$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$
_______________________$$$___$______$$$$$$$$$$
________________$$$$__$$$$_________________$$$
_____________$__$$$$__$$$$$$$$$$$_____$____$$$
__________$$$___$$$$___$$$$$$$$$$$__$$$$__$$$$
_________$$$$___$$$$$___$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$
____$____$$$_____$$$$__________$$$___$$$$$$$
__$$$$__$$$$_____$$$$_____$____$$$_____$
__$$$$__$$$_______$$$$__$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$______$$$$__$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$_____$$$$___$$$$$$
___$$$$$$$$$$$_____$$$
____$$$$$$$$$$$____$$$$
____$$$$$__$$$$$___$$$
____$$$$$___$$$$$$
____$$$$$____$$$
_____$$$$
_____$$$$


سلام دوستم.خوبي؟[خجالت]
اومدم دعوتت کنم به وب منم بياي و نظرتو بگي
ميسي
[قلب][گل]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: